RSS
email

El darrer Pont d'Esplugues provoca irritació a l'equip econòmic de Convergència

La publicació del darrer Pont d'Esplugues, en el qual es fa una descripció molt tendenciosa del contingut dels pressupostos municipals, ha provocat irritació a l'equip econòmic del nostre partit. Principalment per la tendenciositat de l'exposició periodística i per l'engany que suposa a efectes de transparència i d'objectivitat periodística. No vull avançar encara res, però des de Convergència i Unió no ens quedarem plantats veient com el PSC-PSOE ven uns pressupostos suposadament d'exclusiu caràcter social quan això no és així. En els propers dies us podrem donar alguna informació més concreta.

Bookmark and Share

1 comentaris:

Montse ha dit...

Hola Roger, gràcies per recordar-te de mi, ja veus com em van les coses. Però bé la vida ens posa a prova. Saps que el meu fill està a la JNC?, I aviat innaguraran la seu a Malgrat?, ja t'ho diré.
Ell és molt més llençat que jo.
Ara mateix no puc fer res més que treballar i passar els pocs moments que em queden amb el meu pare, i no deixar que s'en vagi sense haver-lo conegut.
AH i estic estudiant a l'IOC el tècnic superior amb Educació Infantil.