RSS
email

Congrés de Convergència


Aquesta tarda comença el congrés de Convergència. Jo, juntament amb tres companys més, soc delegat per a Esplugues. Tot i que arribaré ben justet ja que abans tinc debat a Esplugues TV, avui a la tarde començarà el "cònclave convergent", tal com l'han batejat alguns mitjans de comunicació.

Cert és que el congrés es presenta amb pocs canvis que vagin més enllà de sumar sensibilitats i d'ampliar la direcció nacional a més sensibilitats. És, sens dubte, l'aposta per consolidar i per projectar la Casa Gran del Catalanisme que en el seu moment va impulsar l'Artur Mas.

Serà un cap de setmana atapeït d'activitat política pura. Jo estic adscrit a la ponència justament de Casa Gran del Catalanisme mentre que la resta de representants d'Esplugues estan adscrits a la resta de ponències. Vaig escollir aquesta ponència bàsicament perquè crec en aquest projecte, i perquè el programa de govern que vaig defensar el 2007 justament perseguia això, anar més enllà del tradicional votant convergent. Gent del meu equip també representa aquesta sensibilitat.

Avui per avui, només Convergència és l'únic partit que té l'engranatge consolidat i que per tant, està preparat per governar. I tinc plena confiança que aquesta realitat sigui el que es projecti d'aquest XVè. Congrés.

Bookmark and Share