RSS
email

Inauguració de l'Escola Pàtums


Fa uns dies a la bústia de l'Ajuntament vaig rebre un sobre de color taronja, molt llampant. A l'obrir-lo vaig trobar-me amb una invitació de la directora de l'Escola Bressol Pàtums i Memas que em convidava a assistir a la inauguració prevista per ahir a la tarda.

Així que ahir em vaig dirigir cap al barri de La Plana per a assistir a la inauguració d'aquest nou equipament escolar. Vam trobar-nos amb la Lídia i vam poder fer una visita per tota l'escola. Totes les aules noves, amb les seves tauletes petites i les cadiretes, fèien molt de goig. Tota una planta baixa dedicada a aules. A la part del terrat hi han habilitat un pati d'esbarjo amb aquell terra que és com mig de goma de diversos colors.

És molt meritori per part d'aquesta gent que hagin tingut la valentia, en un moment de crisi malgrat les permanents fugides d'estudi del govern de l'Estat per no dir-li crisi, d'impulsar un equipament escolar que per altra banda Esplugues necessita. Així que des d'aquí els felicito per la iniciativa i per la seva vocació de servei.

Bookmark and Share

2 comentaris:

Montse ha dit...

Roger, que tal vas?, veig que a tota pastilla, que la teva carrera política tira endavant, m'alegro, jo torno a estar una mica missing, però donades les circumstàncies, es el que hagi de fer.

Anònim ha dit...

Ei Roger!!! Q tal?? A veure si actualitzem el blog!!!jeje!! suposo q deus estar de vacances...
A veure si ens veiem!!!