RSS
email

Presentació de la candidatura amb Quico Homs

Ahir per la nit vam presentar la candidatura de les eleccions municipals. L'acte el vam fer a l'Avenç perquè casualment no hi havia disponibilitat per aquell dia a cap local municipal. Era un dia entre setmana, però les veïnes i veïns van respondre força bé. L'encarregat de donar la benvinguda a l'acte i de presentar en Quico Homs va ser el copresident local de CiU, en Jordi Sanuy. En Quico com jo estàvem asseguts al davant de la sala mentre en Sanuy va fer la presentació. Seguidament va ser en Quico Homs qui va fer l'entrada a l'escenari i va dirigir unes paraules d'ànims al públic assistent i a mi. Després del Quico va ser el meu torn. Vaig fer un discurs breu (ja que em van estirar de les orelles pels 50 min. que vaig estar parlant durant el sopar del President Pujol) animant a la gent a què anés a buscar el vot per a trencar la majoria absoluta que ens governa des de fa 28 anys. També vaig posar èmfasi en la gestió municipal que hem estat fent, en les propostes que hem anat presentant i en el fet que si Esplugues no avança és perquè no hi ha voluntat política. Crec que és així. Finalment, es va anar avisant cadascun dels membres de la candidatura, els quals van anar pujant a l'escenari i jo vaig poder saludar-los personalment. L'acte va acabar amb un refrigeri que l'organització va preparar, i a qui vull agraïr des d'aquí la bona feina que van fer.

Bookmark and Share