RSS
email

L'acampada jove de la JER

Aquest matí, a l'obrir el correu electrònic tenia diversos correus referents a l'acampada jove que, com és tradicional, fa la JER. Anys enrera se celebrava a Arbúcies, però des de fa un parell d'anys, si no m'equivoco, se cel·lebra a Sant Celoni. El cartell que m'han fet arribar és el següent:



Si cliqueu a sobre del mateix el podreu veure millor, i de ben segur, que podreu fer les aportacion oportunes en aquest espai de debat. Sobre el cartell, no em posicionaré.

Bookmark and Share

3 comentaris:

Anònim ha dit...

t'han ensarronat o ets un malparit, aquest no es el cartell de l'acampada jove

Anònim ha dit...

No penso tolerar cap insult com el de l'anònim. Queda ben clar al text que es una imatge que vaig rebre al correu electrònic. Seré beligerant amb aquest tema i esborraré directament altres comentaris insultants i mancats de respecte.

Pau ha dit...

estic d'acord amb tu, però també és cert que penjar aquest cartell, que et poden haver enviat per error, conya, o el que sigui, diu molt poc a favor teu. Més quan és super senzill trobar el cartell real.

De totes maneres, les coses s'han de dir amb respecte, evidentment.