RSS
email

NO a José Bono

Avui escoltava una reflexió que em feia un votant de CiU i persona molt propera a mi. Em deia que la federació nacionalista ha de votar que no a la investidura de José Bono com a president del Congrés dels Diputats perquè, a banda que és un anticatalanista declarat, el PSOE ha estat traïnt l'avenç substancial de l'autogovern amb la retallada de l'Estatut, amb els caos de Renfe, amb la negativa a traspassar l'aeroport del Prat... Em deia que ja és hora que l'equip d'en Duran Lleida comenci a treure les ungles i a plantar cara a Madrid. I crec que aquest votant porta la seva part de raó. És el moment de demostrar la força que CiU té a Madrid, i fer valdre aquesta força per ordenar l'avenç en l'autogovern de Catalunya i en el progrés dels serveis que dia a dia faciliten la vida als nostres ciutadans. I per tant té sentit que els nostres diputats votin en contra de Bono per tots aquests motius que aquesta persona esgrimia. Ara només cal valentia dels nostres diputats i demostrar que tenim clar el projecte polític que hem defensat al llarg d'aquesta darrera campanya electoral.



Bookmark and Share

2 comentaris:

Salvador Grifell ha dit...

Roger,

jo també m'hi sumo a la proposta de votar NO a la candidatura de Bono a presidir el Congrés dels Diputats.

Ens cal ser contundents en els gestos i fer-nos valdre des del primer minut de la legislatura.

Josep (sl) ha dit...

Jo estic pel no després de reflexionar. Ens devem al nostre electorat i no entendrien que donéssim suport a Bono. I seria un gest alhora de pactar aquesta legislatura.