RSS
email

Coses incomprensibles


Aquest matí parlava amb un ciutadà que se m'ha queixat perquè ha intentat localitzar-me trucant a la centraleta de l'Ajuntament i no ho ha aconseguit. Allà es veu que ningú coneixia al Roger Pons i fins i tot li han dit que truqués al Punt d'Atenció al Ciutadà. Hi ha trucat i tres quarts del mateix. Total, que al final, via Convergència ha aconseguit localitzar-me.

És definitivament incomprensible com algún individuu incompetent pot permetre aquesta manca d'accés de la ciutadania als regidors de l'oposició a través d'una trucada a l'Ajuntament. Però el més greu és que d'aquesta irregularitat ja em vaig queixar fa poques setmanes, i només vaig rebre bones paraules del portaveu del govern dient que s'havia de poder contactar amb els regidors als qui es demanés. Però a la pràctica, entre paraules i fets hi ha una gran distància.

Tècnicament és el més senzill del que sembla informar que la oposició existeix i que se l'ha d'atendre igual de bé que als qui governen. Més que a l'oposició, als ciutadans que s'hi dirigeixen, que normalment se'ns adrecen perquè alguna cosa no va bé. Algú diria que això és una extorsió conscient per part dels qui governen. Jo no vull creure que tant, però sí que això és desgovern.

Bookmark and Share