RSS
email

Festa major a Can Clota



Aquest cap de setmana ha estat la festa major del barri de Can Clota. Han organitzat una nodrida programació d'activitats diverses i variades: balls de saló, pregó, vedettes, habaneres, caldereta, orquestra...

De tot i més, oferta variada per a un dels barris més petits d'Esplugues, però més grans en quan a compromís i feina de la seva gent i d'una manera molt especial, d'una associació de veïns liderada pel José Fernández que s'hi deixa la pell cada any perquè tot surti bé.

L'acte més important va ser ahir al migdia, sens dubte, la Gran Caldereta que fan al tram del carrer Lleialtat a l'alçada del carrer de la Pau. Una caldereta de carn de xai amb tots els condiments que els cuiners del barri hi posen amb la gràcia de l'experiència que alguns d'ells tenen al món de la cuina.

Jo em vaig menjar la caldereta, acompanyada de pa, sangria i gelat de llimona, amb els regidors del PP i del PSC-PSOE. Erem els únics representants de la corporació, ja que cap altre partit hi va ser present. Com sempre, els membres de l'Associació de Veïns van tenir unes atencions molt acurades cap a nosaltres. Després vaig estar xerrant amb unes veïnes que em van plantejar una sèrie de preocupacions que ara no comentaré perquè em vaig comprometre a abordar-les al proper escrit del Pont.

Avui acabaran la festa amb una cantada d'havaneres.

Bookmark and Share