RSS
email

Campanya de la Creu Roja

Acaben de trucar a casa de la Creu Roja. Sembla, pel que m'han dit, que estan fent una campanya de captació de socis a Esplugues. La noia s'ha entretingut gustosament explicant-me tot el que fa la Creu Roja. Com que m'interessava, l'he escoltada. Graciós que després de tota l'explicació em vingués a demanar suport econòmic. Més que graciós, diria que una actitud habitual de moltes ONG que pretenen arribar a autofinançar-se i no dependre així de les subvencions públiques. És bo aquest autofinançament perquè dóna independència política totalment sana per a una ONG. Total, que després de tot, he accedit a fer-me soci. No ho tenia pas en les meves intencions però tampoc no he sabut dir que no. M'ha explicat que rebré cada sis mesos una revisteta i d'aquí uns dies el carnet de soci. Doncs bé, si la meva modesta aportació econòmica pot ajudar a la seva causa, benvingut sigui.




Bookmark and Share

2 comentaris:

Montse ha dit...

Hola Roger, veig que fa dies que no passes per casa meva, doncs bé, ja passo jo, hi ha la festa dels 80 el proper dia 19 d'abril, t'apuntes?
aH, en quan a la Creu Roja , jo sempre que fan alguna cosa al poble intento col.laborar.
A mica en mica començo a estar en marxa, a mica en mica ..

Anònim ha dit...

La casualitat ha volgut que passés per casa teva abans de veure el teu comentari. En fi, salutacions, i gràcies per la visita!