RSS
email

Sopar-presentació dels cap de llista comarcals


Divendres al vespre vaig assistir a la recepció que l'Ajuntament va fer als alcades de Vícar i de Macael al saló de Plens, amb motiu de la presentació del qui fou andalús de l'any 2005 Diego Saviote. Era l'únic regidor d'un partit nacionalista català a una recepció institucional amb representants públics de la resta de l'Estat. Pretenia ser una presència de reafirmació de la línia política de Convergència i Unió; una línia política integradora cap a sectors de població nats d'altres territoris de l'Estat, seguint l'exemple del President Pujol.


Després vaig anar cap a Sant Esteve Sesrovires, on la Federació presentava els caps de llista als 29 municipis de la comarca amb la presència del president del nostre grup parlamentari, l'Artur Mas. M'acompanyaven la Lídia Morera, actual regidora de CiU i persona que m'acompanyarà als comissis de maig com a número 2, així com altres representants de la Federació i de la JNC.


Al sopar-presentació vaig poder constatar gairebé tots els candidats comarcals. 17 nous caps de llista sobre els 29 municipis, i amb edats bastant joves. Així vam coincidir amb la resta de gent que van acompanyar-me. Poc a poc el relleu generacional va arribant a totes les candidates i candidats de pobles i ciutats del Baix Llobregat. Poc a poc, el projecte garanteix continuïtat.

Bookmark and Share